خدمات پس از فروش

نحوه خدمات پس از فروش

شما بازدید کننده محترم و مشتری گرامی به دو روش می توانید از خدمات پشتیبانی و تعمیرات آترا استفاده نمایید اول از طریق شماره تلفن و روش دوم که توصیه می کنیم به جهت ثبت دقیق اطلاعات و پشتیبانی بهتر از آن استفاده نمایید تکمیل فرم خدمات تعمیرات در بخش بعدی این صفحه می باشد.

تکمیل فرم

ابتدا تمام گزینه های فرم خدمات پس از فروش با دقت باید تکمیل و از صحت آن اطمینان حاصل نموده سپس اقدام به ارسال نمایید.

بررسی فرم

فرم تکمیل شده پس از ارسال توسط مشتری در همان لحظه به واحد خدمات پس از فروش ارجاع داده شده و کارشناس مربوطه آنرا بررسی می نماید.

اعزام متخصص

پس از بررسی کارشناس خدمات پس از فروش و انجام هماهنگی لازم و دریافت جزئیات دقیق از مشتری محترم نیروی متخصص به محل اعزام می شود.

فرم درخواست تعمیر و خدمات پس از فروش

پاسخ به سوالات متداول

در صورتیکه وسیله یا محصول مورد نظر قبلا از سوی آترا گارانتی شده باشد خیر در غیر اینصورت هزینه ایاب و ذهاب اعزام نیرو با درخواست کننده می باشد

بله ، در صورتیکه به یکی از مراکز خدمات پس از فروش ما تحویل دهید در اسرع وقت هزینه یابی و اعلام خواهند نمود

هزینه تعمیرات بسته به نوع خرابی متفاوت می باشد، در صورتیکه قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد قیمت آن لحاظ خواهد شد، همچنین اگر قطعه قابل تعمیر باشد هزینه آن پایین تر از تعویض خواهد شد